Minimaal 1 jaar garantie | 30 dagen niet goed, geld terug | Gratis retourzending | Prijzen inclusief BTW
  • Ook een fysieke winkel
    Kom langs voor reparatie en afhalen
  • Gratis verzending
    Vanaf €100,- (anders €4,95)
  • Uniek, doe een bod!
    Bepaal zelf jouw prijs


Retouren & Service

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend, maar lossen we zeker op - zoals je van ons mag verwachten. Op deze pagina kun je lezen hoe dit gaat.

  • Je hebt 30 dagen zichttermijn na ontvangst van jouw product
  • Gratis retourneren binnen de zichttermijn voor producten die middels verkoop op afstand zijn aangeschaft
  • Je krijgt op al onze gebruikte producten een héél jaar garantie
  • Terugbetalen van teruggestuurde producten geschiedt binnen één week
  • Defecte producten worden in 90% van de gevallen binnen één week gerepareerd of vervangen

 

Producten retourneren

Je kunt via onderstaande knop een retouraanvraag doen in ons supportcenter. Je krijgt binnen 48 uur instructies over hoe u het product kunt terugsturen.

  • Indien jouw retour hiervoor in aanmerking komt, ontvang je een verzendlabel voor kosteloze retourzending
  • Wordt buiten de retourperiode toch een retour overeengekomen, dan is de verzending van de goederen voor rekening van de klant. Je kunt jouw eigen vervoerder kiezen. Afhankelijk van het product zullen de geschatte retourkosten tot ongeveer 10 euro bedragen voor een verzending binnen Nederland
  • Je ontvangt een bevestiging na ontvangst van jouw product(en)
  • Terugbetalen geschiedt vervolgens binnen één week

Retour aanvragen (je wordt doorgestuurd naar een aparte website)

 

Reparatieaanvraag

Je kunt via onderstaande knop een reparatieaanvraag doen in ons supportcenter. Indien nodig zetten wij deze aanvraag om in een RMA (Return Material Authorisation), zodat onze technische dienst jouw product verder kan onderzoeken, maar het kan ook goed zijn dat wij in staat zijn om jouw probleem op te lossen zonder dat het product daadwerkelijk retour hoeft te komen. Defecte producten worden in 90% van de gevallen binnen één week gerepareerd of vervangen. Indien wij binnen één maand na retourzending niet in staat zijn een passende oplossing te bieden, dan zal jouw aankoop door ons gecrediteerd worden.

RMA aanvragen (je wordt doorgestuurd naar een aparte website)