Minimaal 1 jaar garantie | 30 dagen niet goed, geld terug | Gratis retourzending | Prijzen inclusief BTW
  • Ook een fysieke winkel
    Kom langs voor reparatie en afhalen
  • Gratis verzending
    Vanaf €100,- (anders €4,95)
  • Uniek, doe een bod!
    Bepaal zelf jouw prijs


Ook bij klachten zijn jouw rechten gewaarborgd

Ondanks dat wij ons uiterste best doen dit te voorkomen, kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Uiteraard zullen wij in dit geval ons uiterste best doen om er samen uit te komen. That's IT! handelt klachten af in overeenstemming met de algemene voorwaarden van ICTWaarborg voor consumenten.

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van jou te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in jouw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Je kunt jouw klacht schriftelijk sturen aan:

That's IT!
t.a.v. de
klantenservice
's-Gravenzandseweg 12
2291 PE Wateringen

Alternatief kun je het klantcontactformulier op onze pagina klantenservice invullen en verzenden. Je ontvangt vervolgens binnen één werkdag een bevestiging van ontvangst van jouw klacht van ons.

Als je een klacht bij ons indient zal deze uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Betreft jouw klacht een aankoop via onze webwinkel, dan kun je het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.