Minimaal 1 jaar garantie | 30 dagen niet goed, geld terug | Gratis retourzending | Prijzen inclusief BTW
  • Ook een fysieke winkel
    Kom langs voor reparatie en afhalen
  • Gratis verzending
    Vanaf €100,- (anders €4,95)
  • Uniek, doe een bod!
    Bepaal zelf jouw prijs


Bestellen in de webshop van That's IT!

Een bestelling plaatsen bij That's IT! is eenvoudig en zo geregeld. Voor de zekerheid zetten we hieronder toch de te volgen stappen even op een rij:

  • Stap 1: Jouw product(en) selecteren
    Je kunt producten eenvoudig in het winkelmandje plaatsen door op de oranje button met "Aan mandje toevoegen" te klikken in de webshop. Eventueel pas je eerst het gewenste aantal aan, maar dat kan later in uw winkelmandje ook nog.

  • Stap 2: Jouw winkelmandje
    Jouw winkelmandje kun je altijd terugvinden rechts bovenaan in de webshop. Daar zie je ook meteen hoeveel producten zich in je mandje bevinden en wat het totaalbedrag van uw bestelling is (exclusief eventuele verzendkosten). Je kunt het winkelmandje openen door op tekst "Winkelwagen" te klikken.

    • Met een klik op het prullenbak-icoon rechts van een artikel in jouw mandje, verwijder je dit product weer uit de winkelwagen
    • Via de knop 'Doe een bod' links onderaan jouw mandje kun je eventueel een bod doen op de volledige inhoud van de winkelwagen
    • Via de knop 'Promotiecode invoeren' kun je eventueel een promotiecode waarover je beschikt invoeren
    • Alle producten in de juiste hoeveelheid in jouw mandje gestopt? Klik dan op 'Afrekenen' om het bestelproces af te ronden!
  • Stap 3: Afrekenen
    Op deze pagina kun je jouw persoonlijke gegevens invullen en een betaalwijze selecteren. Heb je al eerder bij ons besteld en een account aangemaakt? Dan kun je inloggen, zodat jouw gegevens automatisch ingevuld worden en jouw nieuwe bestelling automatisch wordt toegevoegd aan jouw bestelhistorie. Nadat je alle gegevens hebt ingevuld word je eventueel doorverwezen naar een betaalpagina om de betaling online af te ronden.

Vragen?

Aarzel niet om ze te stellen. Gebruik hiervoor de handige chatfunctie rechts onderaan de pagina, dan heb je tijdens kantooruren bijna altijd meteen antwoord. Of: vraag het onze klantenservice.