Minimaal 1 jaar garantie | 30 dagen niet goed, geld terug | Gratis retourzending | Prijzen inclusief BTW
  • Ook een fysieke winkel
    Kom langs voor reparatie en afhalen
  • Gratis verzending
    Vanaf €100,- (anders €4,95)
  • Uniek, doe een bod!
    Bepaal zelf jouw prijs


Garantie

Voor al onze nieuwe en gebruikte producten geldt minimaal een volledige garantie van één jaar, tenzij voor het sluiten van de overeenkomst anders is overeengekomen (deze aangepaste garantietermijn wordt in dit geval op jouw factuur vermeld en is leidend). Uitgezonderd hiervan zijn accu's, waarvoor een andere garantietermijn kan gelden. Het kan zijn dat fabrikanten of importeurs van producten of bepaalde onderdelen (zoals de hard disk) een eigen garantie bieden. Ook in het geval je een beroep op zo'n garantie wilt doen, kun je bij ons terecht. Als verkoper blijven wij dus te allen tijde jouw aanspreekpunt. Een garantie zal geen afbreuk doen aan jouw wettelijke rechten. Voor vragen over garantie kun je contact opnemen met onze klantenservice op 0174-219060.

Kosteloze reparatie

Als een product kapot gaat binnen de garantieperiode, zullen wij eerst proberen het binnen een redelijke termijn te repareren of een ontbrekend onderdeel na te leveren. Wat een redelijke termijn is, hangt af van jouw klacht en van het soort product. Een reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel binnen de garantieperiode kost je niets.

Vervangend product

Als het niet lukt om het defecte artikel binnen een redelijke termijn te repareren, zullen wij je een vervangend, gelijkwaardig artikel aanbieden. We vervangen het product ook als dat voordeliger is dan reparatie of nalevering van een ontbrekend onderdeel. Het leveren van een vervangend product binnen de garantieperiode kost je niets. De aankoopprijs van het vervangende product kan verschillen van de prijs van het oorspronkelijke product; het verschil wordt niet in rekening gebracht of aan je uitbetaald.

Deel van het aankoopbedrag vergoed

Wij betalen je een deel van de aankoopprijs terug als het repareren van je product onredelijk lang of veel langer heeft geduurd dan vooraf is opgegeven en als je daarvan teveel overlast van hebt ondervonden. Als repareren of vervangen niet lukt binnen een redelijke termijn, krijg je het aankoopbedrag terug.

Doorgaans betekent een redelijke termijn dat wij jouw garantiegeval binnen enkele werkdagen verhelpen. Drie maanden is echter de uiterste termijn om tot een oplossing te komen.

Geen garantie

Defecten veroorzaakt door normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig onderhoud vallen niet onder de garantie.

Let op

Wij maken je er op attent dat rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer je zelf veranderingen aanbrengt op de geleverde producten (zowel hard- als software).