Minimaal 1 jaar garantie | 30 dagen niet goed, geld terug | Gratis retourzending | Prijzen inclusief BTW
  • Ook een fysieke winkel
    Kom langs voor reparatie en afhalen
  • Gratis verzending
    Vanaf €100,- (anders €4,95)
  • Uniek, doe een bod!
    Bepaal zelf jouw prijs


Betaling mislukt of geweigerd

< Terug naar Betalen

Online betaling mislukt?

Is jouw online betaling niet gelukt controleer dan of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval dan kun je direct de betaling nogmaals uitvoeren. Indien het bedrag wel van jouw rekening is afgeschreven en je na een uur nog geen bevestigingsemail ontvangen hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice. Vermeld het transactienummer dat je kunt vinden bij de transactie op jouw rekening. Onze klantenservice lost het probleem met je op.

Online betaling geweigerd?

Wanneer jouw online betaling geweigerd wordt, zal het gereserveerde bedrag direct worden teruggestort. Vervolgens kun je jouw bestelling afrekenen met een andere betaalmethode zie hiervoor de betaalwijzen.
Redenen voor een geweigerde online betaling kunnen zijn; een ontoereikend saldo, een herhaaldelijk ingegeven verkeerde pincode of een overschreden kredietlimiet. Indien je niet kunt verklaren waarom de betaling wordt geweigerd raden wij je aan dit direct te melden bij uw bank.